Sa-mi fie iertat, domnitelor – Futevant = uliu soricar… de partid

Neica Ionel Creanga ne mai da o lectie de limba romana in noua versiune a e-amintirilor din copilarie.

Auzisem în copilăria petrecută sub cerul Bucovinei despre comportamentul straniu al unui mic uliu şoricar: cică zboară ce zboară şi numai deodată ce se-opreşte-n aer ca prostănacu’ şi mimează c-ar face dragoste cu vreo vietate nevăzută. Şi dă din aripi, şi se opinteşte, până oboseşte! Apoi, mulţumit, pleacă mai departe la vânătoarea sa de şoricei. Ţăranii bucovineni, pişicheri şi cu un acut simţ al observaţiei, l-au numit ”Futevânt”.

Eu stau departe de politica pentru ca bunul simt a disparut in momentul in care Crin a semnat pactul cu minciuna si fatarnicia nesimtita. Nu mai vreau sa pun la inima ce imi spune Emin insa am vazut ca oamenii din dulcele targ al Iesilor discuta despre futevant, moscova, cosmonauti spatiali si 25.000 de eur pentru cei 80.000.000 de romani.

Promit sa nu mai spun despre politica si sa ma intorc la dragoste si la scrisorile mele catre Emin!

0 Responses to “Sa-mi fie iertat, domnitelor – Futevant = uliu soricar… de partid”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

