Limba dulce, limba de dragoste

Te iubesc Eminule si te iubesc in dulcele grai ROMANESC!

Am citit si eu cu indignare ce se intampla in Francia si cum s-a ajuns din cauza unei spagi sa se scrie o asa minunatie mare cat casa.

Limba asta „moldoveneasca” este un ghimpe in calcai – toate prietenele mele de-mi scriu din Chisinau vorbesc si iubesc romaneste si cred ca circul asta ar cam trebui sa inceteze!

1 Response to “Limba dulce, limba de dragoste”


  1. 1 mado Ianuarie 14, 2008 la 2:00 pm

    daca am realiza extraordinaritati in româna s-ar impune de la sine
    noi preferam sa ne manifestam in alte limbi

    o zi buna!


Lasă un răspuns

