Intre noi, fetele: Elena Ceausescu si Nina Iliescu pe blog

Cum Eminescu s-a pus pe scriitura, pe mine ma uita adesea asa ca trebe sa-mi gasesc alte preocupatiuni.
Am remarcat doua noi prezente pe blog si pe aceasta cale doresc sa-mi exprimiu bucuria pentru Elena Ceausescu (sotia lui Nicolae Ceausescu) si Nina Iliescu (sotia lui Ion Iliescu). Le citesc cu multa placere pentru ca sunt doua femei puternice care au stat in spatele a doi oameni extrem de influenti. Din cate am inteles pe blog, sunt si prietene.

Poate ca si eu as fi ajuns „prima doamna” dar Emin nu a incercat sa fie prezident. Sansa si destin ar fi avut.

2 Responses to “Intre noi, fetele: Elena Ceausescu si Nina Iliescu pe blog”


  1. 1 Nina Iliescu Noiembrie 20, 2007 la 6:58 am

    Multumesc pentru introducerea in aceasta lume frumoasa plina de prieteni.

  2. 2 regele Martie 15, 2009 la 7:16 pm

    Nu mai pot de ris.Dar si cit am plins in timp ce o tara a fost condusa de o analfabeta cu-n codoi paranoic.Care vorbea de comunism dar habar n-avea cu ce se maninca acest mare rahat.


Lasă un răspuns

