Pasăre cu pene albastre

Pasăre cu pene albastre,
Martoră iubirii noastre,
De-i sfârşi cântarea ta,
N’asculta ce-mi spune mie,
Dragul meu, căci cine ştie
Dacă mâni nu m’a uita.

Râule cu apă lină
Şi curat ca o lumină,
Cât ne vezi de fericiţi,
Starea noastră n’o răsfrânge,
Mâine poate noi vom plânge
Şi-om fi veşnic despărţiţi.

Iar tu lună, dragă lună,
Tu a nopţilor cunună,
Să nu spui că ne-ai privit.
Poate mâni a tale rază
N’ar putea măcar să crează
Că vreodată ne-am iubit.

Leapsa catre tine Eminule drag…

4 Responses to “Pasăre cu pene albastre”


  1. 1 meccip Octombrie 12, 2007 la 5:40 pm

    pasarea cu pene albastre
    sta pe rau, intr o lumina
    mangaiata de o luna.

    dintre ape se arata
    o iubire nversunata
    e doar visul cel visat
    de sufletul meu, cel apasat.

    hai cu mine, hai la mine,
    sa mi dai dragostea ce piere
    printre flori si pasarele.

  2. 2 Lant Ana Maria Septembrie 17, 2008 la 2:38 pm

    Eu ma numesc Lant Ana Maria si invat la sc. Veronica Micle.Este o scoala super,proferosii sunt minumati,iar convorbirile dintre un profesor si un elev sunt ca de la un parinte la un copil!

  3. 3 Lant Ana Maria Septembrie 17, 2008 la 2:41 pm

    Ma numesc Lant Ana maria si invat la scoala Veronica micle. Tot ce va pot spune ca aici scoala e super,profesorii sunt minumati si convorbirile dintre un profesor si un elev este ca de la un parinte la un copil!


Lasă un răspuns

