Mitule iubit si al meu scump si dragalas

Tu cate odata esti inger, acuma ai fost fiind ca fara sa ma astept am primit scrisori de la tine. Mitule, nu te supara daca cu o veselie nebuna care ma caracteriza iti spun ca m-au apucat hachitele cochetariei, dar ce vrei? – speranta ca am scapat – stii tu de ce – ma face sa-mi ies din piele, mi se pare c-am nascut din nou, am inceput a mai prinde putin la viata si putere, toate-mi par bune si frumoase.
Eminule, scrisoarea ta e foarte posomorata, mi-i da voie fara sa te superi daca te voi acuza pe tine oricat de rau ti-ar merge, tu vrei singur sa ridici la nesfarsit piatra lui Sisif; Eminescul meu cheri, spune-mi si raspunde numaidecat – e ordin imparatesc – mai iei tu medicamentoasele tale? Si cu aceasta am onoare a te instiinta ca ma asteapta asternutul si ma duc sa ma culc singura, singurica cu gandul la scumpul meu.

Veronica, Iasi

1 Response to “Mitule iubit si al meu scump si dragalas”



Lasă un răspuns

