Am inceput sa scriu

Pentru ca te iubesc!

Suntem doi nemuritori in blogosfera.

3 Responses to “Am inceput sa scriu”


  1. 1 Tiberiu Lovin Octombrie 9, 2007 la 10:10 pm

    D-na am sa va fac si mai celebra 🙂 . As dori sa va scriu. Aveti o adresa de e-mail? Cititorii intreaba, http://www.reportervirtual.ro raspunde. Cine este in spatele blogului?

  2. 2 veronicamicle Octombrie 10, 2007 la 2:00 am

    Imi este teama ca inteleg aceasta intrebare.
    Nu de celebritate am nevoie ci de Emin… imi scrie mai rar

  3. 3 anapauper Octombrie 10, 2007 la 1:24 pm

    ştiu ce naşpa e… io i-am scris lu eminem, şi el nimic. 😦


Lasă un răspuns

